2016. május 10., kedd

                                Harmadik bejegyzés






Most, hogy hallottam, hogy bekapcsolódott a tévé, van időm pár dolgot mondani magamról. Na, ez úgy hangzott, hogy hamarosan elmondom hajam-szemem-bőröm színét 'szemforgatás' majd leírom, hogy hány éves vagyok. Na, persze. Mintha nekem arra lenne időm. Először is. Los Angelesben élek szüleimmel, vagy is nem mindig velük. Általában barátoknál lógók egy piás buli után. Esetleg simán, ha apámékkal veszekszek. Vagy is elnézést. A nevelőapámmal. Apa meghalt 2 éve.
Egyébként a nevem Jessica Walter. Huszadik életévemet járom. Fogalmam sincs merre tovább, hova vezet majd az az út amin mennem kéne. Hogy hova fogok egyetemre járni, vagy esetleg fogok-e. Régebben ügyvéd volt az álmom. Jól is keresnek, és használhatom a folyamatosan beszélő számat. De persze az, amit akarok sosem jön be. Elrontottam totálisan az érettségim. Anyáék elkönyveltek lusta, trehány, hülye, mocskos szájú, szemtelen valaminek. Inkább nem mondom ki. Elhatározták, hogy én pedig dolgozni fogok. Ha rajtuk múlik, legalább nyáron. Én persze totálisan kiakadtam. Június elsejétől augusztus végéig Spanyoban lenni. Pontosítok. Barcelonában. Egy hónapig táboroztatni fogok idegesítő embereket, aztán elutazok a város túlsó végére dolgozni egy aqua parkban majd az utolsó hónapomat is táboroztatással töltöm. Illik tudni, hogy én mindig irtóztam a gyerekektől. Rátesz egy lapáttal, hogy van egy 14 éves húgom. Most meg, eljövök egy olyan helyre, ahol tele lesz minden kisebb korúakkal. Alig várom... Ha nem fognak kicsapni az első napomon, díjat nekem! Na, hogy most már kellően jót fecsegtem és majdnem leírtam azt is, hogy milyen színű a szemem, ( mellékesen közlöm, hogy zöld ) a hajam színét és a napbarnított bőröm színét, nem is tudom mit mondjak. Ezt az évemet végig feküdtem, otthon, a jó meleg ágyban. Ittam az energia italokat, sorozatot néztem, és persze voltam kondizni. Nem tudom mi vár rám. Most, hogy találkoztam Christofer Diamonddal inkább vissza sírom az otthonom és mielőtt bármi is történne, elásnám magam, majd a síromra ráíratnám : "Jessica Walter elhunyt, mivel egy trehány, szemtelen, (amikor volt két szeme) indulatos nőstény nemű nő volt."
Nem tudom honnan jött, hogy "nőstény nem", de szokjatok hozzá, vannak furcsa dolgaim. Egyébként teljesen szingli vagyok, úgy, hogy nyugodtan csapjatok rám hím nemű pasik, mert itt vagyok! Csak viccelek. Nekem nem kell pasi, főleg nem egy nyáron megismert srác. Én beszélek ... Christofert még nem rúgtam ki.
Amúgy, szőke a hajam :D

Egyenlőre ennyit. Hosszabb részek lesznek ígérem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése